söndag 8 mars 2009

Sad & Scary

Det har hunnit gå två månader sedan jag uppdaterade bloggen. Eftersom det är en bildblogg har jag inte känt för att ordbajsa lite inlägg för att hålla tempot uppe, i väntan på att min dator repareras.
Mycket har hänt sedan sist. Flyttade 6 jan, började plugga samma vecka. Sedan fick jag oväntat besök av myror och massinvasion av gråsuggor och eftersom Anticimex inte kan göra något åt detta har jag sagt upp min lägenhet efter en månads vistelse och bor nu på en luftmadrass i min mors vardagsrum. Ahh, life is great.
Så jag har känt mig lite hemlös och avstängd från verkligheten de senaste veckorna.
Har skitmycket att göra de kommande veckorna då arbetsprover till alla möjliga ställen skall göras och lämnas in, uppgifter i skolan, snabbflytt samt klubbplanering. Jösses.
Det är skoj! Hoppas bara att allt skall flyta på smärtfritt och att jag får lön för mödan!
När min scanner är fixad kommer det dyka upp en massa grejer här och det ser jag verkligen fram emot.
Tills dess får ni njuta av ett skräck-porträtt på Patti Smith (baserat på hennes läskigt smala händer)!
Passar bra så här på Internationella kvinnodagen med en grym kvinnlig förebild.

/Lady Dada

Inga kommentarer: